söndag 15 augusti 2010

Vår härliga kräftskiva!!

I går kväll/natt hade vi en kräftskiva för goda "grannar", gamla och nya vänner:) Vi hade så jäkla roligt, arton personer var vi. Jan och jag plus några goda vänner hjälpte oss att föreberada festen. Vi bjöd på mat och stod i sju timmar o lagade den. Plus alla goda kräftor och mycket goda snapsar hihi :) Men det gick faktiskt bra, har inte så där jätteont faktiskt. Lustigt nog!

Sen hade vi femkamp, tjejerna mot killarna, så roligt var länge sen jag skrattade så. Men nästa gång ska jag nog ha en visselpippa för det är inte lätt att överösta så många fulla o glada människor. Sen hade en kompis varit snäll och fixade en badtunna, så vi badade VARMT, sen ner till vår pool för att svalka oss. Jan och jag kom i säng vid fyra i morse, men trots att jag bara har sovit i fyra timmar känner jag mig helt okej. Som sagt en helt underbart rolig och härlig kräftskiva.

Känns som en jättebra avslutning på denna sommaren!

Här sitter vi på vår altan, under ett partytält, så mysig och härlig stämning:)


Ja, här äts det kräftor och pratas hej vilt:)


Femkampen många SKRATT:))

5 kommentarer:

  1. Vad härligt ! Dels att det var skoj samt att du inte har så ont heller !Imorron är du nog trött, men det var det väl värt ?

    Kram goa du

    SvaraRadera
  2. Hej Agnetha!!
    Faktiskt var jag inte så trött, lustigt nog. Ja, kul hade vi verkligen, sällan man hittar på nåt utan barnen, så det var skönt att det var "barnfritt" hihi:) Alla släppte verkligen loss, jag tror alla behöver det ibland att vara utan sina barn, för då saknar man dom mer.
    Kram kram Milla

    SvaraRadera
  3. BS Håller med du, det har varit en skitsommar rent fysiskt.

    Tack för omtanken ! Önskar dig verkligen detsamma.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt och roligt det ser ut!! Ett perfekt avslut på sommaren ju. Skönt att du inte har haft så ont efteråt heller!

    Ha det så gott!

    Kram Terese

    SvaraRadera
  5. Vilken fest:) Konstig nog klarar man av värken när man har haft så roligt!!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera