måndag 9 augusti 2010

Sån smärta!!!

Ja, nu var det länge sen jag hörde av mig igen, men som sagt det blir så på sommaren. Vi har varit iväg på Skara sommarlande med vänner, barnen var helnöjda, ska lägga upp bilder på det senare :)

Men just nu känns det så jobbigt, jag har så fruktansvärt ont, så jag blir snart knäpp :( Ryggen känns som den är avslagen och höften med. Frågan är om det är mina diskbråck som spökar eller vad det är, men det gör så j....... ont. Jag vaknar av smärtan i ryggen varje jäkla morgon, sen får jag försöka med mycket möda att ta mig upp, sen halta ner för trappan och proppa i mig, tramadol, alvedon och lyrika för att stå ut. Sen krabbar knäna med, de vrålspränger de med, ja, hela kroppen skriker av smärta. Jag är svullen som bara den, benen, armarna, handlederna, min ulcerösa spökar med hela tiden. Fattar ingenting men jag är så mycket sämre denna sommaren än jag brukar vara. Ont i nacken, huvudet och så har jag fått feber med. Är det nån av er som har fått feber av er värk föresten? För läkarna fattar inte varför jag får det. Men de fattar ofta ingenting.

Som sagt det har varit en SKITSOMMAR om jag tänker på hur jag mått. Men jag har spenderat mycket tid med barnen och vänner och trots värken har det varit en mysig sommar på det viset. Men jag är rädd för hur jag ska orka att börja jobba, men jag VILL så gärna ska börja arbetspröva på en förskola på en syskonavdelning. Hoppas så att jag klarar det. Ska verkligen försöka....
Hur mår ni andra då, är ni med sämre? Ibland känner man sig så ensam med sina problem....

Milla

2 kommentarer:

  1. Jag är inte pigg heller, trött och har skitont.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Stackars dig ! Vet ju vad det vill säga att ha skitont. Hjälper dina värkmediciner nåt ? Lyrica fungerar inte ett dugg på mig. Det andra du har äter jag med, det fungerar ibland iaf. Jodå det händer jag får värkfeber, men för det mesta svettas jag floder istället.

    Tycker trots allt att sommaren varit bra, har iaf gjort saker och träffat folk som omväxling. Bara en sån sak livar upp en isolerad "krympling" !

    Instämmer i att läkarna inget fattar, det är jag den första att skriva under på. de har absolut ingen aaaaaning varför jag har ont i bäcken och ben.

    Hoppas din eländiga värk lugnar ner sig och det snart !

    Många stöttekramar

    PS Om du var i Skara hade du inte haft långt hem till mig. Hör av dig nästa gång kan jag kanske bjuda på mat, det är jag bra på. DS

    SvaraRadera