söndag 25 juli 2010

Lite bilder från sommaren!!

Trött son:)) Så gullig somnade framför tv:n :)

Här är barnen vid den "lilla" poolen de hade sååå kul!!














Här visar mannen min upp fisken som han fångade i en av barnens håvar! Kan ni fatta vi var iväg med barnen och farfar och badade i Krsitanstad och han satt på bryggan med håven i vattnet och helt plötsligt simmade en fisk in håven. Döhäftigt tyckte barnen så klart!
Jag och barnen följde våra kompisar hem och L cyklade och så klart så trillade hon rejält och skrapade upp nästan hela sig, hon var såå ledsen och ropade efter pappa, av nån anledning så är det så att när våra barn slår sig är det bara pappa som gäller. Till pappas stora glädje!! Och pappa kom som den räddande änglen och fick ta hand om alla såren.
A älskar att åka karuseller och allra helst bilar! Fast nu har J varit iväg med sonen på motrorcrosstävlingar så nu vill han köra det också :) Han är SÅ grabbig, han älskar traktorer, bilar, motorcyklar ja, allt som har en motor, hihihi :) Han är så söt!!
Dottern i kyrkan på hennes avslutning! Tänk i augusti börjar hon första klass, min stora underbara tjej!!!
L och jag på hennes 35-års fest! Så roligt det är inte ofta som vi småbarnsföräldrar får gå på fest så det var verkligen roligt att bli "utsläppt på grönbete" hihi :))
L:s fest var på en sådan underbar plats så det går knappt att beskriva, stugan låg vid en sjö och på kvällen kom det in dimma som låg över sjön, det såg ut som något från "Sagan om ringen". Så vackert så det tog andan av en!

Vi brukar gå vid Mörrumsån jag och barnen med Key, där är det helt underbart vackert!
Här klipper J och A gräset, sonen älskar att göra typiskt "manliga" saker med pappa!!! Min pojkar jag älskar dom så mycket!!! Jag är så glad över min familj och lycklig över att jag har en sådan underbar man som ställer upp för mig i alla väder!! Jag har verkligen haft tur. Det finns nog inte så många som ställer upp så mycket för sin fru som han gör!!! TACK min älskling för att du finns i mitt liv!!!!











2 kommentarer:

  1. Hallo snygging !
    Du var mig en fin sommartjej. Ni är förresten fina allihopa. Härliga bilder !

    BS Håller med det är en väldig fixering vid pengar när det gäller karlar.

    Tror det är lugnt nu, för ett tag, det kommer säkert att blåsa mycket än innan det är färdigt. Precis, man sätter sina närmaste först, självklart ! Tack vännen, det hoppas jag innerligt med !

    Känner mig rastlös idag, trött, ont , så jag tar det lugnt även om det är svårt när det kryper i kroppen.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Skickar en liten hälsning!

    Har just nu söndagsångest, börjar jobba efter semestern imorgon. gillar inte detta!!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera