lördag 24 juli 2010

Fest har det varit!!!

Denna vecka har det varit fullt upp men ack så roligt :) I onsdags var jag o en kompis på Östersjöfestivalen i Karlshamn, först var vi och shoppade loss hela dagen och gick i marknadsstånden. Sen på kvällen gick vi ut och festade lite grann och sov hos lilla mor till torsdagen. Sen var vi ute hela torsdagen också på stan vi åt gott och drack och skrattade som aldrig förr. Det var så roligt och skönt att få vara lite vuxen och inte bara vara mamma hela tiden. Så nu har jag haft min lilla lillsemester. Sen var jag ute i går kväll och festade lite med en annan kompis och det var också jätteroligt. Det är alltid lika roligt att umgås med sina älskade vänner. Men i dag känns det att jag har varit ute och svirat. Kroppen värker som aldrig förr, men det var liksom väntat men som sagt ibland är det värt det för att få vara lite "normal" ibland. Men i dag har det varit vila för lilla mig, vila och försöka att återhämta mig så gott det går. Och snart väntar sängen, ska bli så skönt, så skönt...............

1 kommentar:

  1. Du har iaf gjort det, haft skoj och umgåtts, det har jag med trots värken. Min värk har heller inte blivit bättre av värmen, tyvärr. Men jag får ondare när det är kallt, det handlar väl om att jag spänner mig.

    Ha det bäst !

    Kramar

    SvaraRadera