måndag 19 juli 2010

Är det nån som är som jag???

Jag undrar så ibland om det är nån som är som jag???? Blir ni sämre i denna värmen? Har ni ont från topp till tå? Ont i huvudet konstant? Sån är jag just NU!!! Jag fattar ingeting, jag brukar bli bättre på somrarna, i alla fall de andra åren, jag brukar må bättre när det är varmt ute. Jag fattar ingenting. Vad är det frågan om? Huvudet har bultat i flera veckor nu, sen denna värmen kom. Ont i nacken, jag svullnar om händerna, handlederna, benen, fötterna mm mm. Jag blir snart tokig. Är jag i väg och badar med barnen så är jag helt jäkla totalt slut på kvällen. Vad är det som händer? Jag är lite orolig över min arbetsträning, som jag ska börja med den 23 augusti på ett dagis, syskonavdelning. Tänk om jag inte reder ut det heller? Vad ska jag göra då? Men det måste finnas något jobb för mig med. Eller? Vad vet jag......
Hoppas i alla fall att ni där ute kan njuta av solen och värmen mer än vad jag kan göra....

MILLA

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Här sitter jag mitt i natten och kan inte sova.

    Jag mår också jättedåligt av värmen, det har jag inte gjort förr om åren. Orkar absolut inte vara vid stranden längre, utan sitter helst inomhus eller i skuggan. Har mycket mer värk nu när det varit så varmt men tål inte heller den starka kyla som var i vintras.
    Blä det är så trist att alltid må "skit".

    Jag är arbetslös,är i nivå 3 i jobb-och utvecklingsgarantin, men AF håller på att hitta en sysselsättning åt mej. Men jag funderar mycket på hur jag ska orka med det när jag inte ens orkar med att hålla ordning på hemmet.

    Hälsningar Lena
    lenas90@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. ohja!!! du är inte ensam, har haft korvfingrar i sommar, huvudvärk(hosta och förkylning), är skit trött och ska börja jobba nästa måndag(Blä)

    Men en liten mysig ljusglimt är vår lilla valp som är så busig, gosig och gör allt för att få Totta(storvovven) uppmärksamhet:)

    Kram

    Lena

    SvaraRadera