söndag 3 oktober 2010

Tar det någonsin slut!!!!

Jag får snart spader....Först fick Andreas öroninflammation, sen fick han vattkoppor, sen fick han halsfluss...Sen fick Louise vattkoppor och då menar jag vattkoppor, helt otroligt hur hon ser ut, man kan inte se ut så.....hon är full från topp till tå. Hon har tom i huvudbotten ner till tom under fötterna. Sen fick hon med halsfluss, hon är såååå sjuk så ni anar inte:( Hon fick medicin i fredags och vaknade i dag med 39 ´graders feber. Herregud, hur dålig kan man vara. Jag fattar inte vad det är som händer i denna familjen. Jan jobbar helgen med så här sitter jag och kan inget annat. Han jobbar 12 timmar med, jag blir TOKIG!!!!!!!!!!!!Man kan nog inte vara mer deppig än vad jag är just nu! Ibland känns det som att vi är förföljda ´med otur....


Så här ser min lilla ängel ut, stackarn:((
Hoppas att ni andra har haft en trevlig helg!!! För här är det SKIT!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar