måndag 27 september 2010

Dagarn bara går!

Jaha, nu var det åter igen länge sen jag skrev, dagarna bara försvinner. Ibland lite jobbigt att tänka på tycker jag hur snabbt dagarna går....
Men här har det varit fullt upp med allt möjligt. Har varit och hjälpt mamma en hel del sen har jag varit och hälsat på pappa, barnens aktiviteter, vänner mm mm.


Och nu har jag blivit förkyld med. Förra veckan var jag hemma för min feber, jag blir tokig på detta. Var hos doktorn och hon tog sju rör med olika blodprover för att se om de hittar nånting. Jag hoppas så klart att de hittar nånting så jag kan få nån bukt på detta en gång för alla.


Och denna veckan, nu har jag blivit så dunderförkyld så nu får jag vara hemma för det. Ja, det ena avlöser verkligen varandra i min kropp. Men thats my life, inget att göra åt det. Hoppas jag blir frisk så fort jag kan så jag kan återuppta min arbetsprövning. För jag vill så gärna tillbaka, längtar tillbaka......

1 kommentar: