söndag 12 september 2010

Barn!!

Herregud, säger jag!!!! I går sa jag att jag tittade på min 4-åriga son som låg och sov och han såg ut som en liten ängel. Han var så söt som bara han kan vara, hjärtat smälter verkligen när jag ser honom sussa så gott. Vissa dagar är de bara underbara och man vet att man skulle göra allt för dom. Att man skulle riskera livet för dom. När de slår armarna om halsen och säger " jag älskar dig mamma, du är den bästaste mamma jag har", då går det inte att förklara vilken kärlek som sprids i kroppen.

Sen vissa dagar så blir man tokig, i kväll höll jag verkligen på att bli det. De skriker och gapar och gnäller, då blir man mer eller mindre helt galen.......jag hade verkligen lust att köra ifrån dom och bara få vara ifred. Vissa dagar så har man liksom inget tålamod med dom....

Men det är tur att man älskar dom som bara en mamma kan göra, de är det bästa jag har och de älskar jag av hela mitt hjärta. De är det vackraste som finns och jag är så glad att just jag är deras mamma.

MEN VARFÖR  MÅSTE DE VARA SÅ JOBBIGA DÅ!!!! Hihihh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar