lördag 11 september 2010

Vilken härlig dag trots allt!!

Dagen i dag har spenderats med min syster och syster dotter och med lilla mamma:) Först var vi och fikade hos syrran jag och barnen, mysigt som vanligt. Jag tror att mamma tyckte det var roligt att följa med hon kommer ju inte ut om inte vi tar ut henne längre:( Men i dag tror jag att hon njöt och fick lite annat på tankarna med mina små gulltroll. Det är ju liksom lite fart och fläkt i dom och tysta är väl synd att säga att dom är. Men härliga är dom! Louise tog mormor i hand och ledde henne över gatan omtänksam det är hon i alla fall, liten som hon är. Andreas förstod inte riktigt det där med att mormor inte ser, hon tittar ju liksom, svårt för en fyåring att förstå.


Sen var jag och mamma på lekplatsen med barnen, dagen avslutades med ett Macdonalds besök och just nu sitter jag i soffan helt slut, men dagen har varit jättehärlig. Och magen den känns bättre fast lite ont det har jag fortfarande och febern den är där som vanligt. Men dagen har ändå varit underbar, det är fantastiskt vilken familj man har ändå. Jag är så glad att jag har dom och jag älskar dom alla så mycket!



Barnen skrattade så de tjöt när de gungade, Andreas kittlade Louise och hon skrattade som bara hon kan:)

Min älskade lilla mamma och min älskade Louise på lekplatsen!










2 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig dag, trots värk. Önskar man själv hade en sådan familj, men här får vi nöja oss med varandra.
    Din lilla mamma....henne hade jag inte känt igen om jag så ramlat över henne idag. Men, hälsa henne så gott, liksom din pappa och systrar.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, det ska jag göra:) Nej, lilla mamma har åldrats ganske mycker sen det hände med pappa:( Ja, jag är glad att jag har min familj, vi ställer alltid upp för varandra o det är jätteskönt! Men du verkar ha en underbar familj du med, din man o dina barn o det är inte fy skam det heller:) Hoppas du har det bra gumman!
    KRAM på dig!!

    SvaraRadera