onsdag 24 november 2010

Im BACK!!!!

Hej igen!!
Vad kul att ni har saknat mig, pratade med syrran i går som också undrade varför jag inte har skrivit på länge, svaret är att jag vet inte. Men ibland blir det väl bara så, när det är mycket runt omkring mig. Och nu har jag börjat arbetspröva som Enhetschef och det är kul för det är ju det jag är utbildad som. Än så länge funkar det jättebra, fast ryggen känner jag av lite ibland och sen är jag såååå trött. Men det är väl inte så lustigt kanske.


Kan inte fatta att det snart är jul! Herregud, vad tar tiden vägen. Lite skrämmande tycker jag ibland att tiden går så fort så fort. Julen kommer väl som vanligt att bli kaotisk, julklappar och allt annat som man ska hinna med tills dess. Fast jag kan inte låta bli, JAG ÄLSKAR JULEN!! Jag älskar att julpynta, gör julgodis med barnen och resten av min familj, träffa vänner som man inte träffat på länge. Och sen denna underbara SNÖN!!! Vi har redan snö, jipiiiiiii!!!!!!!!!!! Så mysigt, åka pulka med barnen och elda i kaminen i köket och dricka varm choklad efteråt, finns nästan inget som slår det. Visst är jag så där äckligt positiv. Men jag säger bara som jag känner det, SNÖ OCH JUL I like!!!

2 kommentarer:

  1. Va kul att du är tillbaka!!!

    Här har vi görmycke snö, fast jag är inte så förtjust i det. Men det är fint när man slipper gå ut i det :)
    (jag har ny bloggadress; wilenas.blogspot.com)
    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!! Tack, känns skönt att vara tillbaka faktiskt, ska försöka att vara lite duktig o skriva lite oftare. Jaså, gillar du inte snön den är ju helt UNDERBAR!!!! Jag ska snart ta på mig kläderna o gå ut o plumsa med vovven....Nice:))Då ska jag gå in o kolla på din blogg. Tack, ha det gott vännen:)
    KRAM MILLA

    SvaraRadera