måndag 6 december 2010

Härliga söndag!
(Fast här är en bild från vår härliga lördag i pulkbacken)

I går söndags var vi med farfar på Naturum i Kristianstad, det är en stor nybyggd byggnad som visar ekosystemet i Kristianstad. Jättefint de visade fiskar, insekter och sen kunde man gå upp utanför och titta ut över hela Kristanstad och även titta på fåglar. Fast tyvärr kunde vi inte titta på fåglar i kikare för det snöade helt vanninigt, men det gjorde inget tyckte barnen som var helnöjda med all snön :))


Här är själva bygganden, häftig va?


Här är barnen, farfar och mannen min i bakgrunden, utanför Naturum :)


Här står Louise vid ett bord med vatten och växter där man kunde leta efter småkryp och titta på det i förstoringsglas, väldigt kul tyckte hon:)

Men i dag blir det en vilodag för mig, jag har blivit dyngförkyld, hes, hosta, snuvig och feber:( Så nu blir det sängen för mig hela dagen....
Hoppas ni andra får en trevlig start på veckan, bättre än min, buhu...
MILLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar