torsdag 2 december 2010

Usch, ibland känns livet i allmänhet bara jobbigt. Jag är SÅ trött på att inte kunna leva ett normalt liv. Jag orkar inte träffa så många vänner som jag vill orkar inte ens ringa ibland, vet inte om nån känner igen sig.

Men ibland orkar jag bara inte, just nu så vrålvärker min vänstra axel och så är jag svullen hela vägen ner till fingrarna, fast värst är det vid handleden har en stor knuta :( Sen är jag väl extra trött nu för att jag arbetsprövar med, visst det är "bara" 3 dar i veckan 4 tim, men jag är helt jävla slut. Men hela kroppen skriker av smärta......ibland undrar jag vad jag har gjort för ont i mitt liv för att förtjäna detta. Jag önskar att jag hade ork att vara med som "alla" andra, men denna värk hindrar mig i så mycket.


Så där ja, nu var det "färdiggnäll"t för för denna gången, hoppas ni tittar in igen, trots allt "gnällande" .Fast nåt kul hände i dag i alla fall, när jag och barnen satt och åt lite russin så ville Key med smaka och han älskade det, lite skumt men så sött var det :))
Ha det gott där ute i kylan för jag ska hålla mig inom hus och bara GNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!
KRAM MILLA



2 kommentarer:

  1. godmorron!
    Det är absolut tillåtet att gnälla :-)
    Jag förstår precis hur du känner.. Man vill så mycket men blir begränsad tack vare sina problem.. Man får försöka berömma sig själv för de bra sakerna man faktiskt gör... Istället för att se "jag orkar bara 4h 3ggr/v". Se det som ngt riktigt bra.. För det är ju jättebra!
    Något som man, jag oxå gör fel är att jämför sig med friska ambitiösa människor... Då tappar man självförtroende...
    Man får försöka bli duktig att berömma sina egna små framsteg... Det är lättare sagt än gjort... :-/
    Önskar dej en mysig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det är väl så man får se det att ta det lite lugnt och i sin egen takt, men f..n vad det är svårt:( Allra helst när man är som jag är, och alltid har varit kört på i såna många år i hundranittio. Men visst så är det, det är väl ofta vi kvinnor som gör det som blir så sjuka.
    Ha det så bra o du med ha en underbar fredag och gör som jag har gjort i dag, ta det lugnt
    KRAM KRAM

    SvaraRadera