tisdag 21 december 2010

MAGINFLUENSA!!!
Ja, vi har nog världens otur, nu jäklar har barnen fått maginfluensa. Jag blir snart tokig. I söndags natt var jag vaken till kl 5 för Louise började att kräkas. Lilla gumman hon var så ledsen så, men i går så blev hon bättre som tur är. Men så i morse då började Andreas springa på toaletten. Han har sprungit hela dagen, fast nu verkar det ha lungnat sig lite. Hoppas det håller i sig. Nu är det bara Jan och jag kvar. Hoppas verkligen inte att vi blir sjuka!!! Julen knackar ju på dörrn och vi ska alla fira här även pappa ska komma.

Hoppas bara att färdtjänsten kan ta sig ut här, det ska ju blir ett rejält snöoväder här i Blekinge. Ja, vi får väl se men jag hoppas så att det går. Jag tror nog att det ska gå bra, ska bli så mysigt att träffas allihopa. Jag bara älskar julen, allra helst när man får träffa hela familjen. Och inte bara själva julafton även efter ska vi träffas hos lilla mamma (ja, hon ska hit på julen med), men vi tyckte det kunde vara mysigt att träffas hos henne med.

Så snälla håll tummarna för att vi håller oss på benen.
GOD JUL till er ALLA och hoppas ni får NJUTA av ledigheten.
KRAM MILLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar