söndag 13 juni 2010

Lite foton!!

Tänkte bara lägga upp lite foton på lite allt möjligt, mycket nöje :))


Jag och L som är en helt fantastisk vän, hon har varit ett otroligt stöd för mig. Hon lyssnar alltid och bryr sig verkligen, jag är så glad att hon finns i mitt liv :)) Vi har bara känt varandra i ca tre år men det känns som vi har känt varandra hela livet :))




Här är jag och L med våra barn och går utanför Sweden Rock med barnen, jättemysigt barnen fick lite prylar och de var jättenöjda, kryllade av människor men det var väldigt lugnt måste jag säga :))








Och efter Sweden Rock var det lite "party" för oss med hemma hos L med familj. Karlarna ville inte följa med utan de var hemma och hade redan börjat på festen :)) Jag drack Mojito, gott men farligt hihi :)) Sen bjöds det på marinerat hjortkött, som de grillade, jag åt som jag inte hade sett mat förut. Och här är då L i farten med maten och med tanke på Sweden Rock tyckte vi att denna bild passade, haha :))



Vår lille son ville så gärna ha snickarbrallor och i går fick han det från L, han blev SÅ glad :)) För han älskar att jobba med pappa (fast i bakgrunden syns L:s man, min fastande inte på bild, hahah) och just nu tidigt på morgonen har han byxorna på sig och är nu ute och krattar, så söt så!!

HA EN UNDERBAR SÖNDAG ALLA!!!!

KRAMAR MILLA

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder :)

    Ibland behöver man inte känt varandra länge för att man ska vara själsfränder!!


    Kram

    Lena

    SvaraRadera