torsdag 10 juni 2010

Sweden Rock!!!!

Här är det dunka dunka hela tiden, man hör musiken nästan lika bra här som om man hade varit där. Det är säkert jätteroligt en jättefest men stackarna som är där, vilket väder :( Här regnar det så fint så och kallt är det för att vara i juni 12 grader och kl är nästan 21. Inget skoj alls, jag vill ha tillbaka värmen som var förra helgen och bara ligga på vår altan och ha det gott. Då mår jag som bäst, när det är varmt och skönt. Får väl se om det blir nån sömn i natt, svårt att sova när man hör hårdrocksmusik så fönstrerna skallrar. Men som sagt det är bara en gång om året och är slut på lördag så det är väl bara att försöka att stå ut, hihi.

I dag har jag varit hos en kompis, roligt som vanligt, skratt och lite skitprat alltid kul!!! Men det är lite det fina tål jag är helt slut när jag har varit iväg så, men det var det värt för det var så roligt!!! Nästa gång vi ses kanske inte blir förrän midsommar. Men då blir det fest!!!!!

MILLA

2 kommentarer:

  1. Hmm... jag kommer aldrig ihåg var det är det håller hus.
    Här är det jag som står för dunka-dunka just nu för jag har precis fått Spotify, roligt.
    Jag vill också ha en kompis att snacka skit med här.
    Hoppas ni inte blir helt slutkörda av all musik nu , så ni måste rymma. Fy fasen vad det regnar, gör det det hos dig med ? Blöta rockare där kanske ?

    ha det så gott !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta!
    Det är i Norje Sölvesborg som Sweden Rock är. Du får snacka skit med mig om du vill hihi :))) Ja, här i Sölvesborg så regnar det ibland och är allmänt tråkigt väder, men det kunde ju vara värre det kunde ju vara snö och drivis.....:))) Men på söndag skulle det här i södra Sverige vara fint, varmt och skönt igen. HÄRLIGT!!!!
    Ha det gott och lycka till med Spotify, det är skit kul!!!
    Kram Milla

    SvaraRadera