onsdag 16 juni 2010

Marsvin!!

I dag ska jag köra i väg till djuraffären och köpa två marsvin till vår dotter som fyller sju år nästa vecka. Vi kommer att ha världens lyckligaste sjuåring :)) Hon är verkligen en sån djurvän så jag är överygad om att hon kommer att pyssla med dessa marsvin som ingen annan. Hon har så länge velat ha ett djur och vi har sagt nej, hela tiden, så hon kommer att bli helt chockad när hon ser vad hon kommer att få. Jag bara älskar att ge mina barn något som jag vet att de verkligen vill ha. Att se deras glädje i deras små ansikten är verkligen helt underbart :) Vi har ju redan en hund och MÅNGA katter men de är liksom inte hennes, hon vill ha ett djur som är bara hennes. Och det kommer hon att få. Jag ska lägga upp lite bilder sen i nästa vecka på de små liven. Jag ser och också fram emot att få lite mer djur. Jag ÄLSKAR djur.....

I dag skiner solen som bara den så först blir det att slänga sig i solstolen ute, jag är ganska fördärvad i min kropp efter att ha putsat fönster, mitt dumma nöt.....men i dag ska jag vila. Värme funkar så bra för min värk. Hoppas att den underbar solen skiner länge denna gången :))

Ha en bra onsdag alla!!
KRAM MILLA

1 kommentar:

  1. Barn ska ha djur tycker jag.

    Vi köpte vår hund först nu för 4 år sen, har inte varit läge innan. Snart kommer en valp till:)

    Kram
    Lena

    SvaraRadera