onsdag 30 juni 2010

Det var länge sen!!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nåt här, men nu äntligen fick jag tummarna loss :) Det har varit fullt upp här med förberedelser inför midsommarfesten som var vi hade här, 8 vuxna och 8 barn, fullt hus men så roligt vi hade :) Sen har dottern fyllt sju år så då var det mycket kring det med. Och så fick hon sina älskade marsvin. Jag köpte en hona och en hane, så söta så är de. Just nu är mannen ute i garaget för att göra en STOR bur som L ska ha på sitt rum. Annars är de ute när vädret tillåter, men vi har ju högsommar värme så de är ute för det mesta. Jag ska lägga upp lite bilder sen så att ni får se de små liven. Vi fick i alla fall världens gladaste sjuåring :)

Jag har faktiskt inte orkat att sitta här för jag har varit så jäkla slut helt enkelt. Det är roligt att ha folk hemma men det tar mycket på min kropp. Det känner jag och nu har jag börjat med akupunktur för mina knän. Allra helst sitter värken i knäna och höften och ryggen, men han sa att vi skulle börja med nåt och då blev det knäna. Och det gör sååå ont just nu, jag har inte känt något speciellt innan men i går var det fjärde gången som jag fick akupunktur och i går kväll och i dag gör det så vansinnigt ont, men det ska det väl göra antar jag. Jag hoppas bara att det hjälper med. Vi får väl se, jobbigt är det för jag har så svårt att sova för värken. Och trött är jag HELA tiden, vet inte varför men det känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt. Så de är därför som jag inte har skrivit på länge för jag är helt enkelt för trött. Aj, aj aj, det spränger i mina knän, nej, dags för lite smärtstillande. Ha det gott alla så länge och njut i det fina vädret, det ska jag.......
KRAM MILLA

3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Hoppas att du mår bättre idag, har haft en omgång med min nacke. Får ju skylla mig själv också när man sitter i drag från AC;n.

    Här är det varmt och gott, och snart kommer vår nya familjemedlem hem till oss. I slutet av juli så kommer en storpudelhane(grå)vi har ju en aprikosfärgad hane innan som är 4 år.
    så nu blir det en till.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Hejsan !
    var har du tagit vägen ?
    Eller du kanske har bloggat mer än jag.
    Hoppas ni har det lugnt och skönt nu när Sweden Rock är slut för länge sen.

    Trevlig helg !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hello !

    Var är du ?
    Hoppas du har det gott och inte är sjuk eller nåt annat trist.

    Kram

    SvaraRadera