tisdag 11 maj 2010

Barnkläder och lite värk!!!

Jag har så extremt mycket barnkläder så nu ska här säljas.....vet ni nån som behöver nåt så hojta till. Säljer vår och sommar jackor, regnkläder från st 80 -122. Och andra kläder med för den delen, jeans, sommarklänningar, tröjor, byxor, skor mm. Säljer billigt bara jag blir av med det. Har en annons ute på blocket, men tänkte att ni här kanske kände nån som behöver nåt. Behöver bli av med "lite"....

Jag är fortfarande helt förstörd i min hals, vet inte vad det är frågan om men prata det kan jag inte. Nu är det ännu värre än i går, han där uppe ville kanske att omgivningen skulle få vila sina öron lite, hihi :)) Jobbigt är det i alla fall, svårt att vara tyst när barnen hela tiden ska prata med en, svårt för dom att förstå att mamma behöver vara tyst. Värken är väl inte så där bra heller, känner att jag har gjort lite för mycket i dag, har hållt på med tvätten och städat och det känns. Värst är den förbannade ryggen, tror att det är mina diskbråck för det strålar ner i vänster skinka. Min colit artrit har lugnat sig lite nu, ledvärken alltså, men det är bara för att jag går på kortison igen. Det är det ända som lugnar ner värken i knäna. Sen blir jag ju speedad som vanligt av kortisonet så nu har jag svårt att sova och i natt skulle jag vara "duktig" och pröva att sova utan sömntabletter och hej och hå vad det gick bra, INTE!!! Har sovit 5 timmar, det känns när jag sätter míg ner att jag inte har sovit, så i natt blir det piller igen. Vad gör man???
Vårsolen har varit här i alla fall fast vinden är fortfarande väldigt kall, men snart så är det varmt!!

Hoppas ni har haft en bra tisdag!!

KRAM MILLA

2 kommentarer:

  1. Jag har nog lite för stora barn för de storlekarna:)

    2 st har flyttat hemifrån och minstingen är snart 15 år.

    Ha en skön helg!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Milla,tack för besöket på min blogg och visst får du länka till din. Jag var själv glad när jag hittade andra eftersom det känns lättare när man inser att man inte är själv med fibro. Ska läsa ikapp mig på din blogg också. Må gott/Monachos

    SvaraRadera