onsdag 26 maj 2010

Familjen!!!




Tänkte visa lite bilder under förra veckan och helgen som har gått. Bilder på min underbara familj som jag älskar över allt annat. Jag var bara tvungen att fota min man och sonen, J klippte gräset och då skulle A så klart göra likadant, han körde efter pappa med fyrhjulingen. Dom var så söta!!!!


Här är A han fyllde fyra för en vecka sedan han blev så glad för sina presenter, som han fick från övriga släkten :)),
 

Och här ser vi syster dottern med min dotter L samma dag på A födelsedag, vi hade såååån tur med vädret, solen sken och fåglarna kvittrade, jättevarmt var det. Så han fick en helt UNDERBAR födelsedag!!!
Jag känner mig så lyckligt lottad som har en sån underbar familj inkluderat mina syskon och mamma, tack för att ni finns i mitt liv och för att ni alltid är där och stöttar mig!! Jag älskar er ALLA!!

Kramar MILLA

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder.
    Hoppas att värmen och solen kommer tillbaka snart.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni har det ! Det ser jättehärligt ut med dina pojkar på varsin fyrhjuling.
    Huga, vad kallt det är just nu. Får elda för värmen inne igen. Det är maj och det känns konstigt.
    Hoppas du mår bra, har det bra ser jag ju du har !
    Sköt om dig och glöm inte att njuta och bara vara !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Hej!!
    Ja, min familj är så härlig så :)) JA, jag får passa på att njuta för sen blir det tufft, ska börja att arbetspröva på FK på måndag heltid 10 dar sen halvtid, det här blir tufft det vill jag lova, men jag ska verkligen försöka. FÅr se om jag klarar av det, men har jag inte försökt så vet jag inte om jag klarar det.
    Ha det bra där ute i vårt avlånga land.
    Här skiner solen, så i dag ska jag ut o njuta av mina solstolar som jag har fått från mannen min i tidig morsdags present. Han är bara helt underbar mannen min.
    Kram på er
    Milla

    SvaraRadera
  4. Vilken fin familj du har!!

    Hoppas du mår någorlunda bra!

    Kram Terese

    SvaraRadera