tisdag 25 maj 2010

FK eller inte???

Nu går jag i väntans tider, förhoppningsvis så kommer jag att få arbetspröva hos FK, men de har inte ringt än. Jag vet bara inte om jag klarar av det, för jag ska i så fall jobba heltid i tio dagar, på introduktion. Sen skulle det bli tjugo timmar i veckan efter det. HJÄLP!!!! Men vi får väl se om jag reder upp det. Jag är bara så rädd att bli sämre än vad jag är men sen samtidigt så känner jag sån panik över att vara hemma. Jag vill så gärna vara ute bland människor. Men som sagt bara jag klarar av det. Jag är nämligen (inte för att skryta), en väldigt driftig person som ofta gör mer än vad jag klarar av. Det är kanske därför jag blev sjuk med. Men som sagt har jag inte prövat så vet jag ju inte om jag klarar av det. Så det är därför jag måste försöka. Och det ska bli så spännande. Men som sagt han har inte ringt än, så än så länge vet jag inte om jag ska få det. Vi får väl se.....

1 kommentar:

  1. Wow vad spännande att du ska arbetspröva där!! Kommer säkert gå jättebra!
    Har försökt ringa dig men ingen svarar... Call me!!
    Kram Ina

    SvaraRadera