söndag 30 maj 2010

Mors dag!!

I dag blev jag väckt av mina underbara barn med teckningar som de hade gjort :)) Jag har redan fått mina presenter i form av två däckstolar med bord till min fina altan, tack mina älsklingar, älskar er så....

I dag ska vi fira lilla mamma, jag och mina systrar ska "kidnappa" mamma och åka till en av mina systrar för att äta middag tillsammans och äta jordgubbar med glass. Sen ska hon få lite välbehövda kläder av oss. Jag har köpt en jättefin vårjacka med en skarvs till. Tror att hon kommer att bli jätteglad.

Hoppas ni andra där ute får en underbart härlig mors dag. För visst är vi värda att firas :))

KRAM MILLA

2 kommentarer:

  1. Hej Milla! Tack för dina kommentarer på min blogg! Alltid lika kul med nya vänner i bloggvärlden.
    Jag har inte varit så aktiv den senaste tiden så därför har jag inte kikat in hos dig förrän nu.
    Kram,
    /Snäckan

    SvaraRadera
  2. Hej igen:-)
    Nu har jag läst alla dina inlägg och ville bara säga att jag känner igen mig så väl i mycket av det du skriver.
    Jag länkar till dig blogg också.
    Kram!

    SvaraRadera