måndag 3 maj 2010

Mitt första inlägg!

Jaha, nu är man med blogg!!Har funderat ett tag på att börja blogga. Livet går i ganska stilla mak då man som jag varit hemma i många år p g a värk som jag fick efter min första graviditet med min dotter. Jag har tänkt skriva om mitt liv och om hur det är att leva med kronisk smärta och hur det är att samtidigt vara förälder och vara närvarande för sina barn. Jag är i grund och botten en glad person med mycket energi som tycker om när det händer saker men då man får krokben på krokben är det ibland svårt att hålla modet uppe och var glad och pigg. Jag vill ha ett värdigt och fullgott liv och det försöker jag ge mig själv och min familj.

Milla

3 kommentarer:

  1. Hej Milla!

    och välkommen till bloggvärlden:)

    Jag kommer att länka dig till min sida och komma tillbaka till dig. Det är så skönt att man har bloggvänner som förstår när man är deppig och när man har ont.

    Kramar
    lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!!

    Ja, det var det jag tänkte att få "prata" med andra som inte mår så bra. Kul att du "tittade" förbi. Vi hörs!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Hej och välkommen till blogglandia. HAr själv levt i smärta i två år. Dock hade jag tur och slapp den 2 månader in i min första graviditet. Vet inte vad det hade blivit av mig annars. Jag var ingen rolig männsika under tiden. Varken för mig själv eller för andra. JAg krockade med en kronhjort och krossade c5 och c6 i nacken. När jag var gravid mjuknade skellettet och nerber + ryggmärg lade sig till rätta... :s Hoppas att du kan få uppleva detta mirakel också! Ser fram emot att få följa din blogg. Mvh Susanne

    SvaraRadera